Saturday, May 22, 2010

Fuh Lega

Akhirnya setelah berulang kali pergi ke klinik dan hari khamis lepas gi jumpa pakar mata terus kat spital P tu alhamdulilah cuti aku nampaknya tamatlah hari jumaat (kelmarin lah ). Lega rasanya sebab hampir 2 minggu gak sakit mata ni dengan pandangan kabur aja.

Dalam aku dok kawal minggu lepas akhirnya terjangkit lah plak. Yelah dah dok serumah ,2 orang berjangkit minggu ni. Nak buat mcm mana susah gak nak kawal tangan ni dok pegang/garu mata then tak basuh tangan betul betul.

Lega jugak lah dari dok berehat je kat umah layan Tv & Inter ni ,sambil dok kawal makan couse takleh makan ayam /daging jadi menu utama ikang ja. Ada kesanya berat dah kurang 2kg tapi tu pun aku masih bersenam lah jugak di awal pagi dalam 4 kali seminggu 2 minggu ni.

Last sekali nak layan konsert akhir af 8, lega rasanya dah abis dah dok layan musim kali ni tengok bakat mereka yang tah apa apa. Pengetua pula boleh pilih kasih dok mengharapkan Shahir menang couse pengetua sebelum ni depa semua berahsia pilihan mereka. Dah sah sekutu KRu Prod. yang akan undi malam konsert dan pemenangnya adalah Shahir mamat dari Ipoh ni, tempat ke 2 si Adira dan Iwan lah no 3 aku teka.(tak undi pun hua hua hua).

Aku rasa setiap musim bola 4 tahun sekali selalu je hambar couse masa Faizal menang Af 4 pun ramai tak ambik kisah sangat so sama je macam tahun ni. Err kena rehatkan lah kejap penonton pun dah muak dengan kezutan-kezutan yang tah apa-apa tu.. opsss. kekeke. Yesss bolehla malam minggu layan cite lain pula.