Friday, September 10, 2010

Penghujung Ramadhan

Semalam hari terakhir puasa di bulan ramadhan 1432 H. Alhamdulilah puasa kali ni berjalan dengan baik cuma ada beberapa peristiwa yang telah berlaku. Tidak mengapalah ia merupakan salah 1 ujian untuk hambaNya . Ramadhan kali ni hanya 4-5 hari tak dapat berjemaah terawikh di Surau/Mesjid, kalau nak compare tahun lepas lebih kurang ajelah kot .

Harap-harap dapat bertemu lagi di ramadhan akan datang, banyak amalan yang di buat akan di beri pahala berlipat kali ganda, rasanya rugi kalau tak buat untuk bekalan di hari akhirat kelak.
Hujung ramadhan gak dapat aku sefamily pulang beraya dengan selamat dan macam tahun lepas balik kg tak alami kesesakkan , hmm dah kurang kot sesak sejak laluan Ipoh tu tak payah bayar tol dan beratur untuk ambil tiket semula.

Semalam dapat jumpa rakan-rakan skolah (form-1 -3) skolah High skull BM. Alhamdulilah hubungan rakan-rakan ni masih akrab setiap tahun mesti jumpa, ni cuti panjang ni depa ajak jumpa main futsal plak. oklah kalau free aku join.. hihi/

Tu jelah kot, sat gi nak bertolak pulang ke kg , ni beraya kat umah wife dulu, Singgah kejap kat cc ni lepas balik Mesjid pagi raya ni.. Ok semua pembaca Selamat hari Raya aidil fitri , Maaf zahir dan Batin kalau ada lah ya.!