Wednesday, October 14, 2009

Balik Kg lagi

Jumaat ,lepas opis aku gerak ke penang. Misi setelah 2minggu tak jumpa family rasa sungguh rindu..opsss,hehhehe. Aku rasa bila anak 2 org tu dah besar dan depa pandai berkomunikasi memang aku rasa diri macam terasing aje dok kat kl ni. Tu belum dgn org umah lagi..opsss ,macam orang kehilangan kekasih pun ada... huhuhu.

Gerak dalam 6 ptg so macam balik raya aritu aku suspect 10 dah sampai S.perai,rupe-rupenya lepas trowong kledang ek, ada plak kerja pembinaan... aduhhh 30 minit sangkut kat situ, dengan minyak yang macam tinggal sikit,mensuspenkan kerna niat memang nak isi kat RnR Sg perak. Apa apa pun selamat sampai dalam 10.30,terlepas tengok nur kasih.. fuhh mujur member ada download kat opis.. hehehe

So sabtu tu lepak je,pagi macam biasa exercise dulu ,lepas tu memang aku layan 2-2 kanak -kanak ribena tu sampai la depa tidur(kira sampai mlmlah). Ahad lak ada open house adik badik ipar ,layan ja ada nasi minyak macam nasi kenduri plak,lemang ,rendang dan laksa. Fuhh aku makan nasi aje la dan 2-3 ketul lemang.Petang tu aku bawa ke 2 anak tu balik umah mak tok dia kat kg aku tu dok sana sampai 11 mlm.

Aku ambik cuti tahunan sehari so Isnin pagi tu hujan tapi aku tetap meneruskan exercise di koridor umah..hehhehe, makan dan banyak kenalah bersenam sukmo. Pukul 2 ptg bus bergerak dari P.B dan sampai Kl dalam 7 ptg. Weeknd ni aku rasa macam nak balik, japlagi kot gi cari tiket... ,setakat ni hari ahad je panggilan umah terbuka.. dan lagipun mcm tak best aku gerak solo ajo..sob sob sob.