Wednesday, July 7, 2010

Seminggu yang best- part 3

Sebelum tu sabarjelah ya pembaca budiman semua aku nak cite part terakhir minggu yang best aku bercuti seminggu jauh dari hiruk pikuk kota.. ececece. Sebelum tu nak cite pasal sukan yang aku sertai tu walaupun aku rasa yang tu merupakan sejarah la sebab teringin sangat aku nak wakil mana-mana pasukan untuk kejohonan besar . Masa skolah memang dok teringin sangat nak wakil hoki lah, softball lah, ohlaraga lah, tapi semua keciwa tak dapat sertai . huhu.

Sekarang barulah tau macam mana dapat wakil ni, dapat elaun , penginapan percuma walau tak stay kat otel, lepas tu segala baju ,seluar semua di beri . Balik Kl haritu dapat lagi elaun sykt bagi sempena membawa nama comp. katanya... padanlah member-member opis hat selalu join kalau boleh nak jugak pergi waima depa tu kadang-kadang dapat masuk sebab kenal rapat dengan ajk sukan.. biasalah ada gak guna kabel..opsss hehehe.


Masa mesyuarat sebelum main tu aku siap mention ucap terima kasih kat penyelaras bolibol kali ni menitik beratkan kehadiran baru dapat join terus hat lain bagitau aku wajar di pilih kerna bagi komitmen.. terharu lah jugak kan yelah sejak 3 tahun lepas aku berlatih dan join sampai member se opis hat main takraw mai tegur aku thn lepas pesal tak wakil sebab dia nampak aku selalu turun.. ,kira dia pun simpati lah tengok aku gigih tapi tak dapat,huhu.

Macam biasa lah aku cakap lah mungkin adalah tahun-tahun akan datang, aku tetap akan turun walaupun keciwa tu tetap ada, alhamdulilah ada gak rezeki tahun ni, tahun depan belum tau lagi mungkin kalau ada hal atau sukan tu jatuh hari sekolah mungkin susah la sikit ,tengok lah macam mana nanti. Ehh tapi sukan tu di jangka di buat di Seremban, boleh balik hari ni.. hehehe

Dahlah pasal sukan, ni nak cite pasal minggu yang best tu sebelum tu hari isnin aku sefamily pergi ke Cameron Highlands lagi... ehh pesal selalu pi C.H a'aa tahun ni? Tahla aku rasa macam nyaman aje cuaca kat sana.. ,siap 2 pagi sebelum sarapan tu aku gi jogging dulu. Ya stamina kena maintain walaupun cuti ye.. kekeke.Kali ni kita orang menginap kat sini.








Oklah Strawberry park ni, luas bilik nya, ada 1 katil queen dan 1 single, bawa gaklah toto anak-anak suka lepak bawah kalau pergi jalan -jalan . Alamak aku macam nak tengok semi final spain viva espania tu , hope buatlah kejutan walaupunn jerman nampak konsisten plak.. ,bola apa-apa je boleh berlaku kan.. Layan gambaq jalah nooo