Saturday, October 9, 2010

Yeay update lah gak

Yeay akhirnya rabu lepas 1 email berita gumbira masuk.. Ala kan aku ada cite masa sebulan puasa haritu aku join meriahkan opis aku ni anjur the bigger loses. Lepastu raya ke 12 baru nak timbang berat baru. Hmm tak sia-sia gak aku dok berlari di awal pagi masa cuti raya tu..,kira raya ke 2 start lari dalam 30-40 minit sampai la raya ke 9, (cuma sekali je kot tak lari) .


Hmmm takdelah dpt no 1 , dapat no 3 ajo... kira top 3 lah daripada 60 orang lelaki yang ambik bahagian tu, pompuan pun ada gak kira pisah kategori. Berat telah menurun sebanyak 4.7kg. Minggu ni aku timbang turun lagi , sebabnya minggu ni kurang selera makan plak + ada ulser sakit gak kalau nak mengunyah makanan kan... adehhh! Tapi minggu lepas ramai gaklah dok tegur aku nampak berat memang menurun lah kot ni,pemenang ke 2 kalau aku turun 5 kg gerenti leh potong dia... tak po lah ada kot hadiah ni...



Yeay yang ke 2 , tadi dah ambik t-shirt untuk larian fun anjuran Hoo Ha 10.10.10 pada 8.20 am kat lot 10 esok. Aku terdaftar awal online masa puasa haritu lepastu baru kluar larian nike 10 km. Tak mengapalah kira nak start join semula acara larian ni, last sekali masa siemens 10 km bulan 7 , lama lah jugak ni nak lari semula. Kalau ok esok larian aku nak daftar lah lagi bulan 11 , bulan 12 ni punya larian. Target esok aku macam nak lari sepenuh tenaga sebab sampai awal takyah la beratuq panjang nak ambik goodies beg.. ,hehehe ok lah kot adakah kena lari di bawah 30 minit esok. Hmm tungguuu ajolah nak update ye... macam nak bawa kamera ajo ambik gambo sekitar larian esok...