Tuesday, August 11, 2009

Ketagih kah

Sabarjela ,sejak aku dok terlibat dengan game FT kat pacebook yang takde faedah depa dok canang tu, sejak 2 menjak selalu je kalau nak tidur rasa tak tenteram aja. Rasa macam nak aje main selalu benda natang ni.. couse sebelum ni aku dok main Buddy farm dan eppy farm macam biasa aje.. rilex aku just main suka-suka aje

FT ni pulak macam rasa lain , tah le.. macam ketagih plak pun ada. Emm mungkin aku baru tau game tu macam mana last week, sebelum ni aku tak reti pun nak gi market dan offer nak keja kat ladang-ladang orang lain, so sabtu/ahad lepas aku mencubakan diri. Rasa mcm best plak melawat dan ambil upah kat farm orang lain..


Hmm.. itu jelah kot,, ni nak tunggu anggur masak , kang aku nak gi market bg orang lain harvestkan. ekekekeke. Tengoklah aku cuba tak nak selalu sangat online, kan orang sekeliling pun hairan pesal dok mengadap game ni aja... huhu. Balik opis ja buka farm, balik bersukan buka farm, nak tdr pun berfarm, sampai kalau pagi-pagi tu terus buka farm dulu..opssss

Oklah selamat berladang bagi yang menceburi bidang baru ini , dengan ucapan puasa nak dekat nanti jangan pulak terabai amalan sunat (terawih ,baca al quran ka) kerna asyik berfarm ajee..(adakah kena pulun sebelum 22 ogs ni). Selamat Berpuasa nanti ya...