Saturday, June 26, 2010

Ramal lagi

Huhuhu..sabarjelah 4 negara aku teka masuk semi final 3 tepat jadi johan kumpulan, cuma Englang aje tersasar, so dia dok kump. maut kena atasi jermang dulu. Jadi kenalah ubah dulu dengan meramalkan 8 pasukan yang akan masuk ke suku akhir...

Analisa dan statistik setiap pasukan kenalah check, sapa yg takleh main next match(kena kad) ,sapa yg cedera. Err aku takdelah nak check detail tu semua so aku meramalkan ajelah, tengok brapa yang tepat... (hmm harap dpt lulus, 5 ke atas, kekeke)

Jadinya aku pilih yang lepas layak ke suku akhir
Uruguay
Ghana
England
Argentina
Belanda
Brazil
Japan
Spain

hehehe.. ni semua pasukan paberet kan.. takpelah at least pasukan yang aku teka banyak yg lepas,, yg beriya sokong Italy & France elok hampa takyah dok kutuk pasukan lain.. hua hua hua tak de faedah pun.. tapi untuk sronok-sronok oklah kot , kot-kot ada yang dok masuk geng-geng bg duit memperjudikan nasib tak tau lak yang tu.. Apa apa pun ni suka suka ja.. tengok brapa yang kena. huhuhu