Friday, May 22, 2009

Hampeh

Saborje lah takde dah AF nak ulas macam sunyi plak catatan kat sini . Af 7 ni pun sonyap depa ni siap 2 orang terbang ke Jakarta ,kasi la promosi kat dalam negara dulu. Astro kena bertindak pantas kang sejuk jadi macam-macam Af yang lain-lain tu. Ehh macam best plak tengok si Heliza AF 5 tu berlakon dgn Awall tu. Ehh aku lari topik ni... sebenarnya aku nak cite 2 kisah hampeh

Kisah pertama ada member aku ni . Badan dia agak besar ,aku dok suruh dia gi exercise jaga permakanan sikit. Bukanyaa apa mamat ni (saiz besar) ada masalah penafasan sikit.. kalau lalu tempat dia di petang hari sure dia telentok + berdengkor baik punya. Cuma hari ni je dia buat slack sikit... time dia tidur tu terleleh ayaq liuq basi.. mak aii..kalau aku dok mengunyah biskut sure tersembul kluar...ekekekek, agak2 la sikit kan. huhu

Kisah kedua yang hampeh plak ,ada gak sorang ni.. badan pun saiz XL gak. Masa aku pray zohor, dia kira nak abis dah dok depan aku.. masa aku nak bagi salam tiba -tiba bunyi kentut yang agak kuat... agak-agaklah juga nak lepas bom kan.. ni dalam surau... tak bernafas kejap aku.. huhuhu.
Itujelah nak gebang kisah ada lagi orang-orang yang dewasa kononya tapi masih belum matang kah kah? huhu