Monday, May 4, 2009

Cuti -cuti balik kg

Khamis lepas, abis keja je berdesuupp balik umah, plan nak bergerak dalam 6 ptg. Buka radio era semua jalan keluar dari kl mengalami kesesakkan. So 6.30 gerak jugak keluar ambil jalan gombak, then masuk duke. Lepas tu ambil lingkaran tengah kat batu caves tu terus aje ke sg buloh ikut Link tu. Ahamdulilah tak sesak sangat jalan kira pukul 7 lebih dah sampai pun R&R rawang.

Macam biasalah kalau cuti bersambung ni ,PLUS memang la banyak keta. Dalam 11.30 baru sampai Jawi terus aku layan tidur. Pagi esoknya lepak aje dok rumah layan anak -anak di hari perkerja. Tengahari sebelum gi pray jumaat aku gi cc dahulu.. opss. Lepas pray menuju terus umah kakak ipar ,depa dah bergotong royong masak.

Lepastu balik umah, org umah gi jalan2 cari kain ela kat mana tah dengan kakak-kakak dia tu. So aku buka chanell ceria ada cite ultraman, aku bagi 2 anak aku tu layan then aku masuk bilik sambung ketiduran di hari cuti..ekekek.(ada bibik dia lah tengok-tengokkan).

Malam tu apa lagi layan tv la.. OIAM , sian kat aweera, ingat ada peluang menang, rupenya ada undian peserta ke 3 rendah kekal. Oklah tomok tu menang couse setiap minggu memang juri dok puji je, dibandingkan dengan aweera tu.. asyik di kritik oleh Paul Maus tu aje. Aku rasa AF 7 final kena beritahu sapa leading bila persembahan terakhir, manalah tau masa ada selingan lagu-lagu sebelum undian tertutup banyak gak duit masyukkk . Sebelum tidur layan result American idol. Itu jelah cuti hari pekerja...