Monday, June 22, 2009

Bersabar lah dahulu ek!

Hehehe, malaih nak cite apa yang aku rasa tak puas hati ni. Banyak sebenarnya tapi kena lah bawa bersabar. Biarlah depa nak buat anggapan apa pun yang penting aku tulis apa yang aku rasa ,nak tuduh yang bukan-bukan pun aku terima aja, dapat banyak pahala ni kalau banyak bersabar.

Petang tadi ada game persahabatan bola tampar, aku join gak main sebab aku memang nak exercisekan diri petang-petang. Sebenarnya aku kecewa lah jugak tak dapat di pilih ke JB haritu sukan antara Wilayah. Sejak tahun lepas aku selalu je turun training main tapi masa bulan 4 haritu aku kena gi kursus seminggu lah, demam denggi sampai 2 minggu la berehat kat umah. so nama aku tercicir sebab bulan 4 aku dak turun gitu .

Jadi tadi yang datang main muka yang sama, yang dipilih main ke jb tapi atas dasar kronisma tak nampak pula batang idungnya. Emmm.. takpleh walaupun member se opis kata aku sepatutnya di bawa pergi sebab dia nampak aku selalu turun tapi tak dipilih rasa macam malaih je nak turun dah tapi atas dasar semangat kesukanan yang tinggi aku abaikan je lah jauh-jauh.

Manalah tau kot aku start nak rajinkan diri ni dan bersabar berlatih dengan gigih lagi manalah tau dapat pergi ke A.Setar plak tahun depan. Kena set kan diri takleh meletakkan harapan tinggi nama aku naik lagipun azam sampingan nak kempiskan perut lagi ni.. ekekekke. Game persahabatan tadi kalah tapi aku enjoy main sebab niat aku pun nak keluarkan peluh di petang hari. Kata kunci hari ini dan akan mendatang bersabar lah dahulu manalah tau kesabaran tu akan di balas dengan kebaikkan oleh NYA!