Monday, January 4, 2010

AJL 24 ramalan kah

Sebelum nak meramal.. ada catatan pendek bingkisan AJL kali ni.. ekekeke ,Errr yang hurup besar nama tajuk lagu bertanding kali ni

Duhai AURORA, (kononya nama awek,hihi) –err aku google nama saintifik alam maya ek

MASIH JELAS lagi di saat-saat kita BENCINTA, KAU DAN AKU saling setia umpama CINTA ADAM DAN HAWA yang terus utuh waima SITUASI di dunia berbeza.

TAK MUNGKIN KERANA SAYANG aku menulis begini DAN SEBENARNYA tuduhan mu AKU SKANDAL dengan si Zizie adalah fitnah semata-mata dengan anggapan cintaku itu layak di PAKAI BUANG sahaja.

Ketahuilah walau masih ada sisa AKU RINDU SAYANG KAMU di kala ini namun selepas kau PERGI begitu sahaja menyebabkan aku BENGANG selamanya dan rasa RINDU TERHENTI serta merta setelah di kau tiada.

Sekian


Kali ni aku nak teka... Juara antara Lagu bencinta atau Pergi.. err Bencinta la aku teka

Naib ? Pergi kot..huhu

Tempat ke 3 Cinta adam dan hawa

Persembahan terbaik Faizal tahir

Vokal terbaik Misha Omar