Wednesday, May 7, 2008

Macamana ek

Baru baru ni aku terbaca si keluhan cinta kat blog tuanalang. Ala pasal kisah cintanya pada isteri dia yang begitu sukar di ertikan. Mungkinlah ada kena mengena sikit dengan aku sebab suami atau lelaki ni biasalah kadang -kadang mempunyai Ego yang tinggi kononya lah.. huhuhu

Tahun ni genaplah 5 tahun berumah tangga dan aku akui betul juga apa yang di perkatakan oleh tuan alang. Yelah semakin menganjak usia, semakin kurang pulak nak luahkan perkataan cinta atau nak bercintan cantun ni. So mungkin sesiapa di sana leh kasi idea ek macam mana nak romantika setiap masa. Ehh hari ibu bulan 5 ni kena bagi hadiah jugak ke pada si isteri? (sure yg dah ada suami tu kata yes)

Berbalik dari tajuk aku tu sebenarnya bulan 6 ni hari ulangtahun my lovely wife(wahhh). So last year aku ada buat suprisekan dirinya tertiba aku muncul di bilik guru. Masa tu dia memang terkejut lah sebab aku bawa bunga dan cokelat, kira romantika de amor la kot. Jadinya tahun ni aku nak plan macamana pulak ek. Kena bawa bunga lagi besar and hadiah-hadiah sampingan? Suruh murid dia hantar then aku usyar dari jauh?. Ke kena bawa dia pi tempah restoren mana-mana kat kl buat acara makan-makan secara suprise.Tapi ada anak anak kecil ni macam tak syok lah gak couse kena lah bawa ek.(sure dah tak romantika)
Emmm apa apa ajerlah ek janji kenalah buat sesuatu untuk hari lahirnya nanti.