Wednesday, August 13, 2008

Sepetang bersama anak -anak

Rasa macam nyesal lak tak bawa camera ke FFM 21 lepas, tapi takpelah aku tengok artis-artis pompuan ni makeup aje lebih tu yang nampak cun . Oklah berbalik tajuk entry kali ni adalah sepetang bersama dengan anak -anak. Aku ada banyak baca rencana pentingnya ayah turut sama meluangkan waktu bersama dengan anak -anak jadi sedaya upaya aku akan tunaikan tanggungjawab yang di amanahkan itu.




Petang selalunya rutin aku selalu bawa anak -anak turun. Mungkin lah aku rasa masa aku sekolah men. dulu masa tu Emak aku ada mengasuh anak orang so petang-petang tu dia suruh la aku bawa main kat laman sebelum Emak budak tu datang ambik. So aku rasa macam happy je tengok diaorang main lepas bdak-budak ni seharian berkurung kat rumah.






(gmbar kat atas baru je masuk laman skull tu)





(yang ni pulak berlatang belakang salah 1 taman kat skull tu)


Selalunya sejak ada bola ni aku selalu bagi di Darwis main sepak sepak dan adik dia pun ada bawa bola plastik couse adik dia ni apa yang abang dia buat semua dia nak ikut dan nak. Tempat pertama yang selalu pegi di laman tapak perhimpuanan sekolah. Kat situ lapang je tapi bahaya gak kalau terjatuh sure darahnya lutut.






(kat area sini la tempat jatuh dan berdarah lutut si Darwis, sian kat dia,sob sob)







Kat bawah ni tempat -tempt yang anak aku selalu dok main. last sekali baru bawa kat taman mainan sebab selalunya taman mainan tu penuh couse tak banyak alat permainan di sediakan macam yang ada kat Taman perumahan yang besar -besar tu.




( ni antaq kat majalah PAMA tu ok kot)






( laaa , sapa yg dok menyebok gak tu)
(berehat jap lepas main bola)