Tuesday, October 28, 2008

Cite beraya Reban 08

Sebelum nak cite beraya reban ayam 08,sabor ajelah ada mamat Us tu dok tertanya -tanya apa la aku dapat ek from my wife. Malam tu aku dapat macam-macam..hikss... takde lah speku aje.

Yelah nak cite sikit je lah, mula-mula dapat kek coklat yang comel. Lepastu dpt 1 pakej yang ada 2 benda dalam dia ,tu pun si Darwis nak buka dulu adiah tu. Takde apa sangat lah Joe (wallet dan talipinggang ), aku pun takdelah demand minta apa-apa. Bagi aku lah adiah-adiah ni sampingan je untuk buktikan cinta kasih sayang sentiasa bersemi..oppss taknaklah kang ada yang nak muntah sat gi..ekkekeke


Berbalik pada cite raya di umah alangz+ zura tempohari, tengahari si Deo dah call tanya kat mana, yelah maybe dia nak tersampai dengan aku. Siap prihatin tanya si Fraape sapa ambik tu, bagusla ada cik Yam nak ambik, (kot-kot ada cinta baru ni leh makan nasi minyak ni). Dalam 3 ptg kot lepas siap semua anak-anak(siap suap nasi dulu) baru lah gerak, dapat lagi masej kek Oren tinggal 2 aje lagi(Deo lagi). Amejing race lah lepastu siap call tanya jalan nak ke mahkota Cheras couse takde pun signboard lepas tol batu 3 Cheras-kajang tu.


Sampai je Mahkota tu sudah nak cari syeksen 8 plak, mujur ternampak keta Yam lalu renti tanya dulu lalu ikut si Yam hang akhirnya sampai jua (itupun aku bergegas masuk umah dulu sebab dalam keta yam ada 3 orang ,kalau aku lambat sure tak dapat kek tu,ahaks). So salahkan sapa tah tak tau yang hantar masej beriya kata kek oren nak abis dah.

Hampeh rupenya mujur aku orang ke 10 kot sampai , siap tinggal anak dulu tu kat keta tapi aku buat-buat la bagi puding /agar-agar buah2 an dulu kat tuan rumah kononnya, Ekekeke. Sampai serentak dengan Yam, Delinn dan Prrap meriah la suasana tiba-tiba kat umah tu kan. Jumpa buat pertama kali si Prapp ni ,yelah nampak berkesan kot dia buat facial ni..muka kemain nampak dah lain ek... opsss (yelah pernah la tengok muka dia bila dia mendisplaykan dirinya) .


Yang dah sampai Cl (siap tulis nama lagi sapa sampai dulu), Combi , Ob, Oc,Limah, Lis , Nini (lom interbiew dah blah ), Angah + Wan,Deo , dan tentu tuan rumah alangz dan zura. Lepastu baru Arc/LB , Par, Kong, Poii kira muka-muka yang sama ajelah kecuali si Prapp yang memunculkan diri buat pertama kali. Ada lagi ke yang sampai sebab aku dah tulis kan Yam, Delinn dan Praapp se kereta.


Lepastu ada kezutan Af depa dok nyanyi lagu besday... rupenya besday untuk aku la plak walaupun kek tu di beli untuk jamuan raya tapi si Deo sudi memahat nama aku kek situ.. Ala, aku kan dah tahu Deo nak bawa kek SR, takdelah terkezut sangat, lihgt2 aje katanya. Anyway thanks lah jugak ye, si Delinn tu tak abis-abis mengusik , takpelah aku tak kisah la walaupun dia kata ada ucapan eppy depavalli kat situ ,sepatutnya tulis la aidil fitri lebih apdal kan . Thanks sekali lagi couse mengintemprame kan jamuan raya tu sebenarnya.


Dalam dok sembang kat luar tu tiba –tiba gedegang... eksiden la plak, bunyi kuat tapi kena lah tinjau sebab di lindungi pokok, tudia Crv langgaq Viva rupenya. Abis remuk viva tu. Chiness yang bawa Crv tu nampak dok kalut call panggil geng dialah tu sebab nampak Crv tu mcm nak buat U-Turn so dia tak sabar le tu yang langgaq viva yang memang nampak baru lagi(opss terober cite eksiden plak).


Itu ajelah kot, lepas makan minum beberapa kali ambik makanan pun tak tau. Rasanya nak masuk senja dah ada yang dah nak pulang maka aku sefamily pun beransur lah jugak pulang. Lagipun tengok anak-anak macam dah boring aja tambah-tambah si Syaza terus kena dukung lepas di kejar anjing belaan yang dok kat luar umah ,(sian kat dia sure fobia lepas ni apa). Oh ya, walaupun belum dapat t-shit dapatlah adiah besday lah kot ni dari Joe(via Arc) yang ada perkataan NY – PD (port dickson kah?) Thanks Joe!