Wednesday, February 25, 2009

Dari Jendela


Fuhhh mujur wakzhusi memberi idea nak buat 1 entry hari ni.
Nak cite Geng U & I nampaknya sambutan semakin hangat , semakin hampiri 5 juta .
Boleh rasanya filem ni nak cecah 10 J kalau sampai cuti skolah . Sebenarnya kalau
lah gambar kat luar negeri kan lagi best depa nak tunjuk apa ada di luar rumah.
Takpelah atas permintaan si zhusi yang mungkin tengah kerinduan kg halaman dia
nak lah tengok negara tercinta agaknya..opsssss,ekekekeke

So berbalik dari jendela rumah aku ni, sebenarnya gambaq ni aku hala
sikit kamera bagi nampak KLCC, kalau tak aku nampak sikit je KLLC dari
jendela bilik tidur utama. Kalau ada pertunjukkan bunga api dari area
Dataran Merdeka, KLCC , Tasik TW dari jendela ni aku leh tengok. Tak
payah la aku bersesak -sesak nak pergi tengok. Kalau kat negara yang 4 musim tu
sure suka time musim bunga atau panas..,kalau aku hanya la tunggu 31 ogos atau
1 jan untuk lihat bunga api..hihihihi

Kat sini gak nampak Highway Duke yang dah siap tu, kira korang tengok
ada 1 batang lampu limpah besar ,kira situ la kedudukan Duke tu dari
tempat aku stay ni. Selain dari itu ada banyak pokok-pokok rendang yang
boleh aku pandang di waktu pagi, (untuk sihatkan mata katanya). Then ada
tinggal beberapa rumah panjang yang masih belum di robohkan. (mujur
yang depan sekali dah di robohkan). Itu ajelah dari jendela rumah ku ini.