Monday, March 2, 2009

Hobi Possing?




Entry kali ni adalah berkenaan dengan hobi. Hobi anak lah pulak yang memang aku rasakan inilah hobi depa ,bleh? NI pun atas permintaan katanya( si zhusi tu), yelah lama aku tak letak gambo-gambo anak-anak aku itu. Oleh kerna depa ni kecil lagi so takdelah ada hobi contohnya apa ek ? mengumpul setem?Ooooo depa ni suka membaca kira hobi gak .

Cuma yang pasti depa ni akan singgah
tempat permainan kanak-kanak kalau gi mana-mana shopping complex . So gambaq ni di ambil masa balik bercuti kat penang bulan 12 haritu. Lokasinya adalah tingkat bawah Jusco bandar Perda, Bm. Sebut pasal hobi, depa 2 orang ni suka tengok buku.majalah. Lupa pulak nak ambik gambo depa lepak baca buka kat library masa mama depa shopping .

Tapi kan aku perasan anak aku yang sulong ni suka plak dok possing gaya model(American next top model lelaki kah) tapi kalau ada orang lain yang ambik terus dia tak jadi nak possing.