Thursday, March 26, 2009

Volley


Sabtu 2 minggu lepas sebelum aku pergi bercuti bersama family pagi tu sempat aku join main suka kegemaran sejak zaman belajar dulu. Ye aku akui aku tak baper tinggi untuk block orang spike tapi kalau body ringan sure leh lompat tinggi kan. Jadi kena lah berusaha keras lagi ni.

Maybe la sebab aku boleh set bola cantik untuk kawan opis aku yang tinggi untuk spike tu yang boleh wakil waima aku taklah main sepenuh masa sebab ramai pulak yang boleh set bola.Kadang kala geram gak kalau aku set bola lawa depa spike tak masuk atau bagi bola keluar.

Jadi untuk game pusingan awal seperti gambar di atas aku main 2 set aje dalam 12 tengahari ,matahari tepat ke sasaran dia atas kapla. Mujur aku ada cap dari NY yang berjaya mengelakkan aku dari demam kus kus. Peringkat liga ni sykt yang aku wakil ni menang juara kumpulan ,lawan 3 sykt lain.

Petang kelmarin semi final pasukan aku berjaya menang 3 - 0. Dapat la aku main 2 game itupun aku macam tak sabar je nak masuk waima kapten suruh tunggu game ke 2 baru aku leh main. Gambar member aku belum share, nanti lah aku publish, hat atas tu gambar masa pusingan awal. Final hari jumaat ni, belum tentu aku boleh main ,tapi takpe piala dah dalam gengaman ( selalunya dapat baucar jusco ,bole la shoppping baju keja baru, opss)