Wednesday, March 18, 2009

Konsert 1 Af 7

Tertekannnnnnnnnnnnn.. aku, hehehhe. Rupenya tempat yang aku tempah tu memang ada astro ria so aku boleh layan konsertttttttt. Oleh kerna nak gi makan malam kat luar tepi pantai batu burok tu so takpelah ,lagi pun aku rasa konsert awal2 ni tak best selalunya.opss

Jadi aku dapat tengok 5 kot persembahan peserta terakhir , dan tiada lagu menuju puncak? Masa tak cukup ek alasan utama. Ke depa tak hapal step dengan baik? Kecewalah juga lagu tu lah lagu tujuan asal depa belajar dlm akademi tu. Hope ada kot konsert ke 2 nanti.

Petang tadi aku dah tengok semua, overall lagi baik dari peserta2 AF 4,5,6& 1. Bagi aku af 2 dan 3 paling best setakat ni (dari segi vokal dan boleh menyanyi baik). Komen detail.. alamak.. emm macam tak sempat nak tulis ni, lagipun dah 4 hari berlalu, sure boring ek. Lagipun dah 6.30 ni spak kiew pula nak start..ekekeke