Monday, November 17, 2008

Drama dah abis

Hehehhee, Drama last week dah abis ,kira tak yah lah nak ulas -ulas lagi. Jadi pada pembaca semua yang baca kisah last week ,harap maafkan aku couse terspeku lebih -lebih. Yelah persepsi awal yang di dengar awal-awal rupenya tersalah sangka.

Weeknd lepas Ajk Aptment aku ni ada mesyuarat , pengerusi pun bagitaulah rupe-rupenya Mr Tahir tu di pukul-pukul tanpa ada bukti yang dia telah mencuri keta si Xelander. Sebenarnya menurut beliau masa meeting tu:-

1. Mr X@ Xelander telah 6 bulan tak bayar ansuran keretanya

2. Mr Tahir yang selalu bawa penumpang dia ke aptmnt aku rupenya dia jadi informer pihak peminjam mengatakan sekian-sekian keta Xelander berada di mana.

3. Keta Xelander kena tarik la so takde perkaitan si Tahir dengan Wife Xelander sebenarnya.

4. Xelander tu pun takde pompuan simpanan (tapi masa kejadian ada penghuni dengar di sebut dia ada 3 isteri, (errr takleh buat anggapan gak ni tapi ikut logik memang jarang nampak Xelander tu bersosial atau join aktibiti kat tempat aku ni).

5. Si Xelander tu kena dan di soal siasat(sampai mukanya lebam-lebam) manakala mr tahir kena masuk spital.

Itu ajelah drama yang penghuni kat sini pakat dok salah sangka termasuklah aku saksi kejadian atau depan mata kalau ada yang kena tikam sure aku kena kluar masuk mahkamah ni jadi saksi(opss tak naklah aku, hihihi). Sekian sahajalah ya, maafkan lah aku sekali lagi .