Thursday, November 13, 2008

Drama lagi

Ekekeke.. nampaknya ramai pulak yang dok komen sampai aku pun di katakan blur' oleh seseorang kat t*g ( opsss tak sentapz aihh). Jadi nak cite lah pasal drama lagi, hiks.Yelah atas permintaan ramai kurang jelas aku kenalah tulis ayat simple pulak lah lah ek.

Takdelah ni drama kat opis aku tadi , sebelum tu nak gak aku cite drama pasal Mr X atau X-haider yang memukul-mukul Mr Tahir sampai berdarah -darah . Kira cite sikit dulu sebab ada lagi sambungan nya. Lepas Isyak tadi adalah 1 rumah tu buat kenduri doa selamat. Sembang punya dok sembang tercerita la pasal kes ahad lepas. Rupenya X-haider di belasah gak oleh polis sampai lebam kat muka dia. Tuan kenduri ni yang nampak sendiri katanya. So betullah aku dok speku X-haider ni pun ada gak buat hal kan..opsss

Jaditu je lah nak cite , nanti kalau ada lagi leh lah bergossip kat sini.. opsss
Sebenarnya aku nak cite pasal pagi tadi. Adalah anak staff kat opis aku tu baru dapat result 5 A, bangga siap datang dengan adik dia. Yang menariknya adik dia yang maybe dalam darjah 4-5 dok nangis-nangis takut tak dapat 5 A macam abang dia. Mak dia pun dok tenang-tenangkan dia, dok pujuk akan bagi kelas tuisyen bagai nanti.. fuhh macam-macam.

Pulak, tertekan pulak anak-anak zaman sekarang ek. Aku dulu masa sekolah rendah waima dok kelas A tapi macam takdelah family aku preasure ke buat aku tertekan nak score 5 A ni. Relax aje sebab aku masa skolah ren. sronok gi sebab salah satunya nak main macam-macam masa rehat dan masa tunggu bas nak balik.

Yang aku ingat dok belajaq rajin time tu pun sebab sepupu aku yang sebaya jadi macam tak best lah kalau periksa tu asyik sepupu aku yang pompuan tu dok dapat hadiah kan.. hihihi, ehh sepupu aku ni pi skolah soksek tau praapp, deo couse dah tentu dia 5 A kan.. hihihi.

Oh ya ,aku pun tak sabar jugaklah nak tengok anak aku macam mana nanti. Tak ober kot maybe aku biarkan dia belajar ikut kemampuan, tak nak macam anak kawan aku tu siap nangis kuat-kuat takut tak dapat 5 A macam abang dia dapat. Abis kawan -kawan member aku (pompuan) dok tengok drama tu mengalir air mata gak terharu atau terkejut kot. Itu ajelah dramanya hari ni, tak menarik la sangat tapi ada masej tersendiri. Tunggu weekend ni adalah lagi sambungan X-haider kalau dapat info terbaru.. hihihi (ke dah boring dah isu ni ek..ekekekkee)