Tuesday, November 4, 2008

Hari minggu yang sama ajekah?

Pagi ahad temujanji nak besenam robik kat titiwangsa tak tercapailah plak couse dalam pukul 9.10 baru sampai dah abis (adakah nak salahkan sesudah subuh ?opss). Best rasanya kalau buat senam robik sambil dengar-dengar dan ikut lagu sesambil usyar sana ursya sinun... oppss lagi. Lalu aku berjalan laju sambil buat exersice senam robik sambil tangan atau kaki dok bergoyang jadi berpeluh lah gak waima aku wat macam tu dalam 50 minit kot. Lepastu aku pi kat mainan kanak-kanak baru tu ada di wujud macam mini Gym . Oklah aku pun nak contohi si prappp dok buat maskul kat gym sejak 2 menjak ni.

Balik tu singgah beli roti /paper mingguan macam biasa dah sah nak tau kisah artis skandal tak sudah-sudah kan. Err baru prasan adakan semua bekas anggota Elite ni akan menghadapi saat perpisahan bersama suami mereka..opss sian kat Ab*y tu nak buat macam mana sure N*rm*n tu akan cakap smua dah di takdirkan tuhan saya terpaksa kahwin juga dengan M*mey tu. Agaknya sure dia nak buat macam Aw*e tu ek, konon nak dapatkan hak penjagaan anak-anak akhirnya ada kes sure susah la dia..opss tergossipp lebih lebih lak aku.

Petangnya ingat nak jalan -jalan ronda klcc, hujan lebat la plak dan akhirnya angkut 1 family gi K-four je lah. Gi makan malam kat situ lepastu beli barang-barang dapur mana yang tak cukup di complete kan. Check rega barang macam masih sama, adakah barang-barang di Te*co yang dengar cite milik saham Y*hudi lebih mudah dari K-four ? . Apa pendapat korang ek, leh tak aku gi te*co gak kalau ada barang-barang keperluan dapur/penjagaan diri /rumah tu lebih murah kalau beli kat Te*co.Emmm susah gak ni tapi kalau nak berjimat boleh kot ek, pekerja Islam pun ramai kat situ kan? Balik tu terus set jam nak bangun 2.30 pagi nak tau adakah Massa memintas Hamilton tapi tak berjaya jugak, tak kisah la sapa yang menang janji dramatik gak nak sampai akhir garisan tu. Insap plak aku bangun tahajud tak pulak bersungguh -sungguh kan...