Sunday, November 2, 2008

Sabtu yang mengenyangkan

Semalam, pagi macam biasa berjogging kejap ,lepastu macam biasa rajin plak aku mem basuhkan keta .Ini kerna ada 2 jemputan majlis dan dah tentu aku sure tak renti -renti dok makan nanti. Tengahari lepas org umah balik meeting terus ke majlis kenduri kawan dia dekat jln ampang. Makan la nasi berani ayam masak merah serta acar buah dia yang sodap sekali.

Takdela makan banyak couse lepastu ada majlis akhir tahun skolah wife aku ,minum petang bersteam boat katanya. Majlis pukul 2 so gerak terus dari ampang tu ikut jln kg pandan memandangkan nampak sesak je jalan Ampang tu.
Majlis tu di buat di klab golf pulapol , kali pertama gak jejak kaki ke sana.

Walaupun boleh bawa family tak ramai rupenya yang datang bawa anak-anak. Yelah sebelum ni pengetua dia macam tak galakkan aje ahli keluarga turut serta .Dapat pengetua lelaki ni adalah pembaharuan siap nak buat family day tahun depan cadangnya. Meja yang aku duduk tu ada anak-anak sebaya dengan anak aku so depa pun boleh dok main-main bersama kat balkoni ,aku lak rasa macam best aja makanan yang di sediakan ,oklah wife bagitau rm 30 kot budget untuk 1 kapla.


Banyak hadiah cabutan bertuah tapi meja aku yang duduk tu wife aku je yang tak dapat hadiah. Takpe mungkin majlis akhir tahun yang opis aku selalu buat dapat lah kot ni..(susah gak nak dpt sebenarnya ni). Takde pula acara sampingan macam nyanyi-nyanyi ka, ada la sorang staff yang akan bersara minggu depan so depa sambut sekali majlis persaraaan. Banyak gaklah aku makan petang tu sampai gile kenyang.. opss mana leh gile..

Balik dalam 4.30 ,lepastu 1 family tidur berjemaah, ekekekek. Malam pula layan sehati berdansa dan cerekarama. Sehati berdansa kali ni macam dah improve pulak dan susah nak teka sapa yang kluar, maybe pemain bola slngor(shahir ek) atau jamal jamaludin? susah nak teka undian sms ni.Takpe layan je tengok...