Friday, December 12, 2008

??

Hihihi, nak gelak sat dulu sebab aku pun nak cite la pasal benda yang Angah dok gebang . Ala cite pasal nak sebut apakah itu dot dot dot? Jadi ni untuk baby girl aku. La ni dia dok bantai ikut benda alah dia tu sama sebutan dengan macam si abang dia.. ops

Yelah nampak remeh benda ni tapi aku dgn org umah macam serba salah pulak, hangpa ada idea dak? Anak aku yang sulong Mak aku jaga sampai 2 thn lebih so orang-orang tua ni cakap berkias. So panggil yang anu tu burung, tapi aku tak naklah bg anak aku conpius. So satu hari tu masa dia umur 3 tahun dia dengar sepupu dia sebut Tot* .

Alamak entry aku berbaur l*cah la, takpalah aku nak gak tau perkataan apa ek dan bila boleh sebut? adakah lepas baby girl aku tu umur 5 tahun? Adakah mama dia aje kena beritahu. Adakah aku perlu melarang baby girl aku bila dia sebut t*te atau aku hanya perlu diamkan diri aje. Orang-orang kg aku ada sebut pip*t , ok kot perkataan tu? Betulah kata Angah benda ni macam taboo aje ek.

Em tapi la ni time nak kencing anak laki selalu je dia sebut t*te kalau time nak basuh air kencing tu, aku diamkan diri aje.,lagi layan lagi dia nak sebut. Selalunya time lepas mandi selalu gak dia sebut. Yang nak tergelaknya di bantai cakap adik dia t*te belum ada lagi(ke belum tumbuh lagi lupa lak aku)... mamposlah tak reti aku nak explain. Jadi adakah aku kena explain kat si abang dia dan adik dia tak sama... kkekekeke., yolah pening gak ni.

Oklah tu je entry merapu aku tapi ada signifikan sendiri pada yang dah ada anak.Kalau boleh yang ada anak tu boleh lah share ek. Apa ek hangpa dok sebut, ke hangpa buat dek aje biar anak tu paham sendiri ? Segala nasihat dan panduan aku ucapkan terima kasih in advance! hiks. Ok ,Selamat berhujung minggu people!