Monday, April 13, 2009

Positif ke 3

Sebenarnya berita ni geng tag dah ada yang tau cuma aku saje nak imbas kembali time bila yang positifnya. 2 bulan lepas kot org umah aku buat test kertas litmus secara sendiri. Aku tak ingat bila tiba tiba je dia mai tunjuk positif positf, aku terblur gak apa yang positfnya sampai tunjuk tunjuk kertas ni.. ekkekekeke

Laaa.. ujian sendiri rupenya, kira tak sabor benar kot nak tau .Esoknya gi uji kat klinik dah sah dan di jangka awal bulan 10. Tapikan ni nak bagitau kat wakzhusi yang beriya benar dia dengan seksitari i Yam dah rancang majlis berbuka puasa (bersama anak yatim), so aku leh jadi ajk kecil ajelah takut plak aku takleh bagi komitmen couse manalah tau kalau ikut sebelum ni (2 org anak aku tu)minggu ke 35 + 3/4hari baby nak keluar so kemungkinan bulan puasa kalau ikut histery nih. Take note ek Yam aku leh jadi penyambut tetamu kot ni... ?

Positif yang ke 3 ni sebenarnya kalau merujuk kepada semua adik badik aku depa semua dah dapat 3 anak ke atas, termasuk adik pompuan aku di jangka melahirkan anak ke 3nya bulan 5 ni. Insya allah hope kalian semua doakan juga waima aku tak dapat rasa aku tau seksa betul kan saat-saat kelahiran itu. Tak kisah dapat baby boy atau girl apa yang penting semuanya selamat kan.