Wednesday, June 25, 2008

Gegar Balok Siri 3

Sebenarnya aku masuk dalam khemah dalam keadaan mamai gitu so tak brapa ingat dah tutup belum zipnya. Adalah nyamuk juga rupenya sebab Deo kata dia tolong tutupkan tapi aku macam best plak bila masuk dalam khemah compare time aku kat luar yang aku rasa ada ada nyamuk sentiasa. Rupenya Khemah mamat ni good condition rupenya dengan angin laut menderu deru masuk terus aje terlelap waima aku hanya berbantalkan kain selimut + kain pelikat sebab yang tu je aku bawa. Risau jugak kalau time aku tidur tersasar couse member setent dah beri amaran tak boleh tidur melepasi sempadan masa berbual-bual dalam tag.(wakakakka skima plak aku).









Pagi lagi dah terjaga dalam 6.50 kot, gi bersihkan diri apa yg patut ,lepastu balik khemah semula ingat nak sambung tidur tapi nampak meriah pulak terutama si delinn beriya-iya ajak gi mandi laut seawal mungkin. Aku sempat exercise senam rimau dulu masa deo ajak turun ke laut then barulah aku pergi sebab rasa tak pernah aku mandi laut awal-awal pagi gitu. Yang dah berenang time tu terdiri dari Delinn,Chombi errr OD ek? dan juga si deo yg membawa pelampung yang amat sensual sekali. Banyak kali lah juga aku cuba membaringkan diri tapi tak berjaya.







Bersungguh-sungguh kwn setent aku nak bagi terapung tapi tak berjaya-jaya. Lepastu dia ambik balik pelampung tu dan cuba baring pulak. Berjaya plak dia buat macam tu last-last dia kasi aku try pulak. Yay, berjaya juga akhirnya aku melentangkan diri, wahh best rasanya bila di lambung ombak kadang kala slow, kadang-kadang datang mengejut. Akhirnya tewas juga bila 1 ombak deras tak dapat aku elak. Lepastu bagi pulak kat si kong yang tiba-tiba datang join mandi. Masa tu jugak adalah nelayan tepi pantai yang menjala ikan so kita orang pun pi tengoklah baper banyak ikan yang dapat di jalanya.Pakcik tangkap ikan siap sound suruh mandi kat tepian sebab ada lah kes orang mati lemas yang berdekatan dengan tempat kita orang bersantai tu. Rasanya yang dekat dengan pulau batu putih kot.









Lepastu aku naik sorang diri couse macam terlapar pulak dan aku join lah sesi makan kat atas. Aku hanya makan 2 ketul ayam ,satar 3 -4 ketul kot sebab nak makan nasi kemudian. Sapa tah Limah ke Angah sound aku suruh makan tanpa lepak di tikar ,yelah dah basah gitu ada hati nak join bergossip kan. 15 minit gitu aku turun balik ke laut ,kali ni dah ramai join macam Limah, Ob,Alangz,Arc, dan family. Lepastu datang pulak Afzal dan anak buah dia sambil bawa bola . Then deo,Delinn dan yang turun awal tadi naiklah semula ke atas maybe dah dah penat kot . Aku masih lagi bermandi-mandi kat situ tapi macam dah panas pulak maybe cuaca redup di awal kembali cerah dan aku rasa macam penat lah jugak dan naik ke atas semula.









Naik atas aku pi mandi dulu kat Toilet yang di sediakan baru join mereka mcm fara anak branak, Delinn(amboi nama hang lagi) makan nasi lemak yang aku rasa sambal bilisnya agak keras ke sebab aku masih kenyang ek jadi aku tak makan habis. Lepas makan deo dah ajak berkemas dan simpan balik khemah dia jadi aku tolonglah juga dah nama pun menumpang kan... kekekke. Yang lain lain terutama si Alangz,Par, Bdk and Arc ,Zura dan sapa lagilah mengemas apa yang patut. Lepastu aku join Ila and hubby baca paper kat wakaf yang di sediakan then datang si afzal,Boy,Man dan Deo,Par gak mai join sama sambil baring gitu. Ada gak yang tertidur atau terlelap sampai terdengar bunyi dengkuran yang amat sensual sekali... kekekek(sapa tah tak taw). Lepastuu kan (wahh bersambung lagi......siri ke 4)