Sunday, July 6, 2008

Black-out lah juga

Malam tadi kan dalam 11.40 malam , time aku baru lah nak borak dengan kuduo kat tag Joe, tiba -tiba alamak... terblack-out sudah. Dan- dan aku teringat entry Delinn dan entry Angah yang lawak sepanjang minggu ni. Errr apasal ek sejak dua menjak ni asyik black-out?(nak ketis org Tnb ke ni?). Aku pun macam Angah tak nak lah buat panggilan ke Tnb memandangkan biarlah si Delinn aje bakal glemer jadi Prez kat Tmn perumahan rumah dia, cukuplah aku jadi ketua Blok aku tahun ni tak naklah sampai jadi Prez kesatuan penduduk tahun depan, waakakakaa.Lebih kurang sejam lepastu baru ada letrik jadi anak-anak belum tidur macam biasa buka ceria bagi depa tidur dulu sebab mak/ayah dia nak ceria lak lepastu.. opsssss

Time tu jugak aku tengah layan carekerama serentak, mujur akademi nasyid dah habis. Oh ya bercakap mengenai akademi nasyid tu oklah yang pompuan baju merah make-up macam penyayi opera tu terkluar ,sebab yang lain-lain menyanyi pun bagus juga. Mungkin pemilihan lagu dia yang kurang mesra pengundi tak berjaya membuatkan orang awam mengundi.Now tinggal seorang aja wakil pompuan dari perak selamat dan tentu aku rasa dia boleh jadi peserta final sebab suara pun merdu lah jugak. Setakat ni takde peserta paberat lagi kang kalau ada yang terkluar sure aku menyesal tak mengundi.. opssss

Jadinya nak tanya lah sesiapa yang layan carekarema tu, apa kesudahan cerita tu? Apa jadi dengan watak perempuan jalang si Rita rudani ? kekeeke dan tak juga apa kesudahan si jantan keparat yang berlakon gak dalam drama cinderella tu? Takpelah mungkin aku tanya kat tag Joe ajelah pada sesiapa yang layan cite tu nanti. huhuhu.