Monday, July 21, 2008

Cite last week

Sejak aku tak minum air neskapi tu(dulu setiap pagi selalu minum) sampai ke hari ni dah takde la rasa sakit yang berdenyut- denyut tu. Memang tak elok rupenya minum air neskapi. Last week sepanjang minggu ada sesi Audit jadi aku kira pembantu penyelaras terlibat lah gak dan semestinya ada minum pagi dan petang. Adalah juga air neskapi tu tapi aku cuba untuk minum sedikit aje couse ada juga ayaq teh di sediakan. Jimat jugaklah minggu tu sampai ada la hari yang aku tak ambik lunch sebab dan pukul 11.30 baru makan kira brunch la macam si Delinn selalu buat tu untuk sehingga berkesan couse dia nampak dah kurus katanya si Deo time depa mengedate airitu .

Selasa lepas gak ada jamuan perpisahan kat KDE dan salah sorangnya kira macam sifu aku lah time aku buat AS-400 ,RPG programming. Rasa sedihlah gak ek kalau dah sampai waktunya kena bersara so mulai dari sekarang kena dah sedia ni walaupun lambat lah laginya . Time dia buat ucapan tu tersedihlah jugak ek, yelah kira dah lama 1 unit dengan dia sebab aku pun membahasakan panggil abg jadi macam ada ikatan kekeluargaan gitu. Sob sob …

Aku tak ingat pagi bila tah bila aku tiba-tiba buat –buat blur kot. Macam biasa selalu aku sarapan sedikit dalam 1 keping roti gardenia. Aku buka peti ais dan nampak macam sekaya je wife aku baru beli kot. Aku buka tudungnnya dan nampak hitam aje so aku rasa macam perasa baru aje(ataupun aku andaikan dapur tak baper cerah sebab aku tak buka lampu) Selamba je aku sapu perasa baru kaya tu. Alamak terkena sudah.., rupenya aku tersapu asam jawa kat roti tu, mulanya aku heran pesal masam sangat rupenya asam jawa dia pack semacam rupenya, kira terblur lah ek .huhuhu

Jumaat petang pulak aku mengedate dengan kong couse dia nak ambik salinan surat beranak anak no2 aku tu.Punyalah lama aku tunggu tapi takpelah jumaat ptg memang jem banget KL ni lagi pun aku tunggu sambil minum dan tunggu kat dia kat gerai area opis tu. Berbelah bahagi juga nak pilih plan yang mana 1 dekat dia ni sebab aku plan macam untuk Insuran pendidikan aje tapi dia selitkan gak insuran untuk keselematan/hospital. Oklah juga tapi bila sampai tempoh matang macam tak dapat jumlah yang dah di simpan so aku suruh la kong buang mana yang patut untuk dapatkan nilai yang dah simpan. Pagi ni sampai opis, buka mail dah ada pun plan baru yang boleh difikirkan munasabah lah jugak. Ohya ada cite trip Ke JB semalam nanti –nantilah hapdet .