Monday, July 14, 2008

Updete ujung Minggu (Opss terklcc 2 kali?)




Pagi ahad macam biasa kalau aku rasa malas nak sambung tidur balik aku akan pi buat exercise ataupun jogging. Selalunya aku akan pegi Tmn tasik Titiwangsa aje sebab dekat dengan rumah tapi semalam aku teringat belum bayar bil tepon maxis lagi so ke klcc lah aku pagi-pagi dalam 8.30 kot gerak. Pi lah jogging dulu kat area park tu dulu sambil usyar2 aweks tapi takdelah pulak (kalau kat titiwangsa ramai gak rasanya) oppp apa hal nak usyar lak kang kena piat telinga plak(huhu).Then singgah beli roti canai untuk brekpes untuk santapan family.

Bila sampai aje rumah lepastu lepak-lepak jap ,anak pukul 10-11 baru bangun sebab depa selalu plak tidur lewat sejak dua menjak ni. Layan tag Joebangla jap dalam 1 tgh baru pi kenduri kat Wisma Sejarah , Jln Tun Razak. Mulanya nak gerak awal sebab bolehlah park keta kat perpustakaan Negara tu dan teringin gak nak bawa anak-anak melawat Library tu bagi depa berminat untuk membaca buku. Takpe boleh pi lain kali couse dekat je dengan rumah sebenarnya.

Makanan kat kenduri tu oklah sebab kalau nasi merah dan acar buah dia sedap memang aku makan dengan enak sekali tanpa bubuh lauk-lauk lain pun takpe. Aku dah lama tak minum air neskapi tiba-tiba boleh blur tanya kat wife aku air apa yg aku minum sedap ni.. huhuhu, alamak habislah 6 hari aku bertahan tak minum neskapi terminum sudah.(mujur taklah banyak minum). Member Ex-Opis kahwin ,ramai lah gak rakan-rakan lama tak bersua takdelah aku nak berggosip bagai couse lepastu ingat nak singgah K-Four sebelum balik rumah. Lepastu pergilah K-four cheras yang tak baper ramai pelanggan tu (senang nak bayar tak yag beratur panjang macam kat wangsa maju tu)

Balik dari K-four wife bagi tau kawan dia dari kg datang ada kursus dan stay kat Hotel C.Princes. So dia cadang lah nak jumpa petang tu jadi plan jumpa bawa dia pi Klcc park couse bolehla bawa anak-anak main kat taman yang besar tu. Alamak dan terdua kali plak ni pi tapi takpe macam biasa lah aku pun nak jogging kasi ketahanan badan /otak kembali baik(melegakan juga sakit kapla aku ni).Nak dekat mahgrib maka pulanglah dan hantar kawan wife aku tu ke hotel dia semula.