Tuesday, September 30, 2008

Salam Raya




Semalam last aku gi Trawih kat masjid , rasa sedih pula meninggalkan bulan yang penuh dengan keberkatan ini. Tahun depan kalau boleh hendak petingkatkan lagi amal ibadat. Semalam juga last shopping raya kat pekan P.Buntar. Beli baju raya 1 family dan motif utama beli baju wife dahulu sebab size SS wife aku pakai memang terhad di pasaran . Thn lepas kita orang beli kain meter siap-siap tapi tahun ni tah macam mana tah tak preapare buat awal-awal.

Tema raya kali ni warna kuning pulak , mujur ada baju anak-anak warna kuning. Semalam gak dalam 3 ptg hujan lebat sampai ke hari ni. Sampai ke pagi tadi hujan masih turun, sure tak best kalau hujan pagi esok. Aku ingat petang ni pergi umah mak tolong apa yang patut. Maybe malam tidur sana , pagi esok lepas sembahyang raya baru balik ke umah wife pulak. lepastu pusing lah 1 kg umah mak-pak menakan wife aku. Petang baru balik semula pusing rumah pak/mak menakan aku lak. Raya ke 2 -3 baru plan pi umah rakan-rakan sekolah aku dan wife aku lak.

Itu ajelah kot entry terakhir 30 ramadhan , semoga berjumpa lagi di ramadahan akan datang. Selamat Hari raya aidilfitri, Maaf zahir dan batin.